Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības distances līguma noslēgšanas gaitā, lūdzam iepazīties un akceptēt to.

I-veikala īpašnieks ir uzņēmums: SIA CRYSTALLINE, reģ.nr. LV40003909033, jur.adrese Tīnūžu iela 6-35, Rīga, Latvija, LV-1021

1. Tā kā LabaSantehnika.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek noslēgts Distances līgums.

2. LabaSantehnika.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

3. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas pakalpojumus, iespējams arī norēķins ar bankas karti.

4. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no divām preces saņemšanas veidiem: bezmaksas pasūtītas preces piegāde Rīgā pasūtījumiem virs 300,00 Eiro bez PVN. Piegāde ar kurjeru – DPD vai Omniva piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē vai izvēlētajā pakomatā. Visos gadījumos preces piegādes izmaksas un laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Piegādes izmaksas sēds pircējs. Piegādes izdevumi ir no 3,50 Eiro līdz 20,00 eiro, par precem ko var piegādāt uz pakomātu vai līdz norādītai adresei un kuru svars nepārsniedz 40,00 kg.

5. Pasūtīto preci piegādājam 1 - 3 darba dienu laikā no brīža, kad LabaSantehnika.lv ir saņēmis pilnu maksājumu par pasūtīto preci. Pēc apmaksas veikšanas pircējam, uz profilā norādīto ē-pastu atnāks apstiprinājums par maksājuma saņemšanu.

6. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem. 

7. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. LabaSantehnika.lv saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu. Izmantojot tiesības atgriezt preci pircējs apmaksā visus izdevumus par transportēšanu. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: info@labasantehnika.lv pa tālruni: +371 29392800, norādot pasūtījuma numuru un datumu vai aizpildot pieteikumu par preces atgriešanu. 
Atgriezto preci pircējam jānogādā atpakaļ pārdēvējam uz juridisko adresi ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma iesniegšanas. Maksājumu atgriešana par atgriezto preci notiek 2 darba dienu laikā pēc atgrieztas preces saņemšanas uz to bankas kontu vai maksājuma karti, no kuras tika saņemts maksājums. Pērkot preci kas tika izgatavota vai pasūtīta (atvesta) uz pircēja pasūtījumu, ka arī šādas preces (cietā kurināmā apkures katli, vannas, dušas kabīnes) pircējs atsakās no savām tiesībām atgriezt preci, sākot no dienas, kad līgums ir pilnībā izpildīts. 

8. Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums, pārdevēja un pircēja paraksti. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem. 

9. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631). Lūdzam, ņemt vērā: preces izskats var atšķirties no attēliem kas ievietotas i-veikalā web lapā.

10. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas. 

11. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA CRYSTALLINE saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas. 

12. Mārketinga aktivitātes:

12.1. LabaSantehnika.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas. 
12.2. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā LabaSantehnika.lv, Jūs automātiski piesakaties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu un sms.

13. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms:

13.1.  LabaSantehnika.lv mājaslapā sadaļā "Mans profils" noņemiet ķeksīti pretī "Pieteikties mūsu e-pasta jaunumu paziņojumiem». 
13.2.  sūtot mums ziņu 
uz info@labasantehnika.lv